ساعت کاری ۰۸:۰۰-۱۸:۰۰

شهرک علمی تحقیقاتی صفه اصفهان

32227299 – ۰۳۱ – 09174340218 – 09032033400

CRM چیست؟

Customer Relationship management  یا همان مدیریت ارتباط با مشتریان، تکنیکی است که در آن می توانید ارتباط مشتریان را با شرکت و سازمان خود به خوبی مدیریت کنید.

ارتباط بهینه و مناسب با مشتریان رکنی اصلی و مهم در هر کسب و کاری محسوب می شود.

توجه و رسیدگی به امور مشتریان در سریع ترین زمان ممکن فوایدی را به همراه دارد که سبب افزایش هر چه بیشتر سود حاصل از فروش محصولات می شود.

در واقع با مدیریت روابط خود با مشتریان و بهیه سازی آن اعتماد مشتریان را به خود جلب و سبب وفاداری او به محصولات خودتان شوید.

CRM

چرا CRM؟

می دانیم بازاریابی و معرفی محصولات و گذاشتن آن ها در برابر چشمان مشتریان بخش مهم و اساسی در روند کاری کسب و کارها محسوب می شود.

چه فایده ای دارد که محصولی ساخته می شود ولی روانه بازار نمی شود و مخاطبینی را به خود جذب نمی کند؟

مگر نباید با فروش همین محصولات سود مورد نظر را کسب کرد؟

بازاریابی محصولات و خدمات روش های متفاوتی دارد. این روزها دیگر مردم با تبلیغات تلویزیونی، بنری و … جذب یک محصول نمی شوند.

سلیقه و اعتماد مردم با گذر زمان تغییر می کند. اکنون افراد از طریق تبلیغات دهن به دهنی مشتاق به خرید محصولات و خدمات شما می شوند.

یعنی اینکه آنقدر مشتری را در اولویت خود قرار دهیم و بهترین خدمات را در روابطش با خود ارائه دهیم که خود مشتری به تبلیغ ما بپردازد.

همینکه با برخورد دوستان و آشنایان خود از ما و محصولاتمان تعریف کند، ناخودآگاه اسم شرکت و سازمان ما در ذهن آنها ثبت میشود و آنها را به سمت ما می کشاند.

و مدیریت ارتباط با مشتری این امکان را فراهم می آورد که مشتری را در اولویت قرار دهید.

اما چگونه روابط خود با مشتریان بهینه تر کنیم؟!

نرم افزارهای CRM  به عنوان بازویی در جذب اعتماد و وفاداری مشتریان پا به میدان گذاشته است تا به صاحبین کسب و کارها کمک کند، روابط خود را با مشتریان بهینه تر از قبل کنند.

CRM

نرم افزارهای CRM

شرکت های بسیاری در زمینه فروش و ارائه ی محصولات CRM  فعالیت می کنند. اما سوالی که در اینجا مطرح می شود از که بخرم؟ در بین تمامی این شرکت ها از محصول CRM کدامیک استفاده کنم.

با ما باشید تا خصوصیات یک نرم افزار CRM عالی را بیان کنیم.

ویژگی یک نرم افزار CRM مناسب

نرم افزار CRM نرم افزاریست که در آن تمامی اطلاعات مشتریان اعم از مشخصات کامل، شماره های تماس، آدرس، ایمیل، آیدی شبکه های اجتماعی، پیشینه تماس ها و پیام ها و کلیه پرونده های مرتبط با سازمان وی در این نرم افزار ذخیره می شود.

نرم افزارهای CRM ای که توسط شرکت های گوناگون ساخته می شود ویژگی ها و امکانات متفاوتی دارند که وجود هر یک سبب برتری و منحصر به فردی یکی از آنها بر دیگری می شود.

 

ویژگی های CRM  خوب

  1. کاربری آسان
  2. پشتیبانی 24 ساعته
  3. انتقال کلیه اخبار درون سازمانی
  4. بهبود کیفیت تعامل مشتریان با کارمندان
  5. سفارشی سازی
  6. آپدیت سریع و آسان اطلاعات
  7. امنیت بالا
  8. پوشش دهی کامل تمامی نیازهای سازمان
  9. تحقق اهداف سازمانی
  10. تحلیل ساده و آسان رفتار مشتریان
  11. دارا بودن نسخه موبایل

 

CRM  نه تنها برای مدیریت ارتباط با مشتریان کاربرد دارد بلکه برای انجام فعالیت های درون سازمانی کارمندان هم کارایی بالایی دارد.

CRM

شاید در نگاه اول به تمامی محصولات CRM بگویید که این نرم افزار هم همانند دیگر محصولات مدیریت ارتباط دیگر شرکت هاست ولی واقعا اینگونه نیست شما باید تمامی ویژگی های آن را ریز به ریز بررسی کنید و سپس اقدام به ثبت خود نمایید.

طاهاتک به شما در این مسیرکمک می کند که به راحتی سازمان خود را با یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مرغوب مجهز کنید.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اطلاعات زیر با ما در تماس باشید.

هم اکنون با ما تماس بگیرید