پنل سازمانی یکی از آن نسخه‌های لازم برای تهیه برنامه و اپلیکیشن‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی کسب و کارها و استارتاپهاست. هر برنامه‌ای برای اجرا شدن نیاز به نسخه‌های متفاوتی دارد. از جمله این نسخه‌ها: موبایل، وب، مدیریتی و سازمانیست. در این مقاله قصد داریم به بررسی پنل‌های سازمانی و امکاناتی که این پنل‌ها در اختیار مدیران قرار می‌دهد، آشنا سازیم.

پنل سازمانی چیست؟

پنل سازمانی چیست؟

>این پنل برای سازمان‌ها و شرکت‌هایی طراحی و پیاده‌سازی شده‌است که پس از عقد قراردادهای لازم بین مدیریت اصلی و آنها به عنوان مشتری، شعبات دیگری از کسب و کار شما را در مکانی دیگر اداره می‌کنند. این پنل‌ها برای این شرکت‌ها طراحی شده است که مدیران اصلی به راحتی بتوانند بر فعالیت مشتریان خود نظارت داشته باشند و در صورت بروز مشکل با همکاری یکدیگر در صدد رفع مشکل آن برآیند. پس در صورتی که استارتاپ‌ها به فکر گسترش فعالیت خود در دیگر نواحی جعرافیایی باشند، حتما به وجود نسخه سازمانی برای سامانه خود نیاز دارند. مدیران این پنل‌ها را با کاهش سطح دسترسی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

پنل‌های سازمانی چه امکاناتی را دارا می‌باشند؟

پنل‌های سازمانی بر حسب نوع نیاز مدیران متفاوت است. هر پنل سازمانی می‌تواند امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردی را دارا باشد. اما امکانات و قابلیت‌های پایه‌ای که در تمامی این پنل‌ها موجود است, عبارتند از:

  1. ثبت درخواست سازمانی: سازمانها و شرکت‌ها می‌توانند از طریق این پنل کلیه درخواست‌های مربوط به گرفتن و دریافت سرویس‌های خود را ثبت کنند.
  2. مشاهده گزارشات سرویس‌ها: در هر بار سرویس‌دهی تمامی گزارشات و تاریخچه آن در پنل ذخیره می‌گردد تا در مواقع ضروری به آن مراجعه شود.
  3. مشاهده گزارشات مالی: تمامی گردش‌های مالی در پنل ذخیره شده است. مدیران و نماینده‌ی آنها می‌توانند به گزارشات مالی که توسط این پنل ارائه می‌شود، دسترسی داشته باشند.
  4. ارتباط با پشتیبانی: سازمانها در صورت بروز هر گونه مشکل و یا ارائه نطرات و پیشنهادات خود از قسمت پشتیبانی پنل با مدیران در ارتباط بوده و انتقادات، مشکلات و پیشنهادات خود را از این طریق بیان کند.
  5. مشاهده آنلاین سرویس‌ها: یکی دیگر از قابلیت‌های مهم پنل سازمانی اینست، نقشه‌ایست که در ساختار این پنل وجود دارد. وجود نقشه به مدیران این امکان را می‌دهد که به راحتی مسیر سرویس‌های خود را از طریق پنل به صورت آنلاین مشاهده کنند.
  6. مدیریت اخبار و آخرین تخفیفات: اگر مدیران اصلی تصمیمی به ارائه انواع تخفیفات یا اخبار جدیدی بگیرند، می‌توانند تمامی این اطلاعیه‌ها را از طریق این پنل در اختیار شعبات خود در هر نقطه‌ای که هستند، به راحتی قرار دهند.

بیشتر بدانید: با پنل‌های سازمانی تاکسی اینترنتی بیشتر آشنا شوید.

مزایای پنل‌ سازمانی

پنل سازمانی فوایدی را برای استارتاپ‌ها دارد که آنها را در امر مدیریتی کلیه فعالیت‌ها و پرسنل خود یاری می‌نماید. شاید در ابتدا استارتاپ‌ها نیازی جدی به این نسخه از پلتفرم‌های لازم برای کسب و کار خود نداشته باشند اما با گذشت زمان و قرار گرفتن استارتاپشان در مسیر رشد و توسعه به طور جد نیاز به تهیه‌ی چنین نسخه‌ای برای خود دارند که هم روند مدیریتی فعالیتشان را بهبود ببخشند و هم به توسعه آن کمک کنند. از جمله مزایایی که این پنل‌ها دارا می‌باشند، عبارتند از :

  1. ارائه گزارش‌های کامل از سفرها و کارکنان سازمان
  2. ایجاد حس اطمینان و آرامش بیشتر و تاثیر مثبت در روند کاری
  3. مدیریت هزینه‌ها و کاهش استرس کارکنان
  4. شفاف‌سازی تمامی حق و حقوق سازمان
  5. عدم ارائه فاکتورها به صورت کاغذی
  6. افزایش امنیت تگهداری اطلاعات

پنل‌های سازمانی استارتاپ‌ها

نحوه‌ی استفاده از پنل‌های سازمانی چگونه است؟

سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند از طریق وارد شدن به لینکی که مدیران در اختیار آنها قرار می‌ذهند و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد پنل سازمانی خود شوند. خوشبختانه پنل‌های سارمانی ما از رابط کاربری خوبی برخوردار است. به این معنا که کاربران پس از ورود به پنل به راحتی می‌توانند با ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن آشنا شوند و آنها را به کار گیرند. اما با این حال ما در طی ارائه سفارشات مشتریان خود، آموزش‌هایی را در قالب ویدئو و فیلم جهت آموزش استفاده از نرم‌افزارها و نسخه‌های وب در اختیارشان قرار می‌دهیم. بنابراین مشتریان می‌توانند پس از مشاهده ویدئوهای آموزشی از امکانات و قابلیت‌های پنل سازمانی به آسانی از این پنل  ستفاده کنند و در صورت بروز هر مشکلی آن را با پشتیبانان ما در میان بگذارند.

جهت دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

چگونه پنل سازمانی تهیه کنیم؟

شرکت‌های نرم‌افزاری که کلیه برنامه و اپلیکیشن‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی استارتاپ‌ها را طراحی و پیاده‌سازی می‌کنند، پنل‌های سازمانی را در کنار دیگر نسخه‌های مورد نیاز برای پیاده‌سازی ایده‌ها ارائه می‌دهند. ولی نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است این است که این شرکت‌ها کلیه خدمات خود را در قالب چندین بسته با قیمت‌های متفاوت ارائه می‌دهند. مثلا در یک بسته ارائه شده کلیه نسخه‌های موبایل به همراه پنل مدیریتی با قیمتی جداگانه و در بسته دیگر تمامی قابلیت‌ها بسته اول را به همراه پنل سازمانی با قیمتی متفاوت ارائه می‌دهند. سفارش این بسته‌ها بستگی به نظر مشتریان و نیاز آنها دارد. پس اگر نیازی جدی به داشتن پنل سازمانی در کسب و کار خود دارید، می‌توانید از شرکت طرف قرارداد خود،  آن را تهیه کنید و بر اساس خواسته‌های خود سفارشی‌سازی کنید.

سفارشی‌سازی پنل‌های سازمانی

پنل‌های سازمانی که در اختیار شما از طرف شرکت‌های نرم‌افزاری قرار می‌گیرد، از امکانات و ویژگی‌های پایه‌ای برخوردار هستند که نیاز‌های اصلی شما را در کسب و کارتان برآورده می‌کند. اما ممکن است شما امکان و ویژگی خاصی‌ای را مدنطر داشته باشید که جز امکانات پایه‌ی این پنل نباشد. هیچ جای نگرانی نیست. شما می‌توانید امکانات موردنظر خود را لیست کنید و در اختیار این شرکت‌ها قرار دهید. شرکت‌ها طی یک بررسی لازم و نیازسنجی درخواست شما، قابلیت سفارشی سازی  پنل شما را طی درخواستی تایید می‌نمایند. آنها پس از قبول درخواست شما کلیه سفارشات را در اختیار برنامه‌نویسان خود قرار می‌دهند که طی یک بازه‌ی زمانی که به شما هم اعلام می‌شود آنها را در پنل کنند.

پنل سازمانی طاهاتک

طاهاتک برای راه‌اندازی استارتاپ‌های شما تمامی پنل‌ها و نسخه‌هایی که برای اجرای آن نیاز داشته باشید را در اختیارتان قرار می‌دهد. نسخه‌هایی که شرکت ما در اختیار شما قرار می‌دهد عبارتند از: نسخه‌های موبایل(شامل اندروید و IOS)، نسخه وب، نسخه‌ پنل مدیریتی، سازمانی و پنل دیسپچر. ما در این مقاله به بررسی پنل سازمانی و علت نیاز به آن پرداختیم. پنل‌های سازمانی طاهاتک، تجربه‌ی خاصی از مدیریت را برای شما به ارمغان می‌آورد، این پنل‌های سازمانی که برای همه‌ی محصولات عرضه می‌شود، شما را قادر می‌سازد تا با نیم‌نگاهی به آخرین گزارش‌ها دسترسی یابید و تمامی منابع سازمان خود را مدیریت و ارزیابی کنید، این پنل‌ها که به آخرین متد آماری مجهز شده‌اند شما را در امر تصمیم‌گیری‌های کلان یاری می‌رسانند.

 

3/5 ( 1 نظر )